Tuesday, July 27, 2010

Hari Yang Penuh Menguji KesabaranKu

PUASA~

Today aku berpuasa ganti , pada hari 3 lah kan . Hhehhee , dan juga puasa pada malam 1000 bulan :)First of all memang ingat nak bukak je td cause ingat nak stay back with my girls , then when nora ( my classmate) bg tau about malam 1000 bulan tu terus tak jd , macam rugi je kan . Haih , perkara pertama yang di uji when time rehat with my girls . Fuhh , Nik beli nasi lemak kat koperasi sekolah . Bapak ah layan tengok sambal die kecur air liur . Hehhee . Second when Mia makan mee hailam and keropok lekor Hahhaha , tp relax sudah iman gua masih kuat :)Time balik pulak , haih aku sabar jelah ngan hamba allah nie . Punya relax tengah tunggu van datang suddenly die menggatal sangat pergi pijak air kotak (VICO) tu then air die terpercik lah kat aku . And habis baju aku kot kene air tu , kotor gila sampai sume org tnye . ish time tu malu gila ah , Tapi aku sabar je . Marah die tak , tegur die pon tak . Hanya bersabar sambil bercakap dalam hati ` Ye inilah dugaan orang berpuasa` :)

No comments:

Post a Comment