Sunday, July 25, 2010

my lesboo


Tengku Iffa Orencia


I LOVE YOU IFFA ! Minah nie aku kenal since form 2 . Hehhehe , kalau igt2 kan kelakar gila dol . Because of what , form 1 aku ngn Nik punyelah menyampah ngn die . Die seorg pengawas yg sangatlah gedik gila . Hahaha , then masa aku kenal die time kiteorg lepak kat kantin and belajar math sama sama . And time tu aku cakap dalam hati `eh baik gak minah nie` Hehhehe . After that kami menjadi bestie . Dan start itulah kami outing bersama sama , menangis bersama , ketawa bersama , tdo bersama :) . Dekat sekolah die rapat ngan aku , sebab kami nie jenis kuat yg merepek . Dan yang selalu menjadi bahan experiment kami ialah Nik and Mia . Hhahaha , sorry sygg :D Kami menjadi senior di sekolah babe tahun nie . Hehhehe, so dengan kuasa yg ade semua budak junior pon menjadi bahan kami . Kahkahkah . Die cantik , putih , bdn mantap tuhh . Hehhehe . Syg u lah gilaaa
ILOVEYOUSYGSSSSSSS!!


No comments:

Post a Comment