Sunday, August 29, 2010

27/8/2010





Hey . Pada hari jumaat / 27.8.2010 aku berbuka dengan kawan2 class . Kiteorg berbuka dekat Restoran Ayam Penyet , W.Maju . Semua sampai dalam pukul 6 and tak ramai yang pergi . Btw , thnks to Zaim , Akmal , Pjool , Harith , Muim , Ariff , Nazrin , Chin , Adam , Habib , Wani , Norel , Emma , Hajar and me :) . Happy gila even tak ramai yang join . Haih , apelah . But its okay , aku paham , Just korg terlepas saat2 indah lah weh , last year kot kite together . Hmm , haaa ade 1 cite yang sangat lah best . Okay 1st dorg order ayam 12 je . Yang lain2 order lain . But time nak buka je , ambik kau die hantar sekali 24 . Hhahaha , spe yang nak bagi habis ntah . So crazy . Kiteorg just bg 2 list je . Tapi kat die ade 3 , ntah dtg dari mana ntah . Berbuka lmbat lah kan sebab kakak tu ah , POYO ! errr , dah lah service cam tuutt . Pergghh kesian dieorg yg berpuasa termasuklah aku . After makan je , kiteorg nak g bayar lah . Haaa , lagi 1 kejutan die bagi . Semua berharga 3++ . Gila doh , baik makan kat hotel je kalau mcmtu lagi bagus . Tapi mmg lama lah berbalas pantun dengan akak tu . Mana taknye menatang2 kiteorg budak sekolah kau nak buli ?Tak dapat lah weh .Bila aku suruh panggil mnager , cuak gila . Then ckp takde manger . WTF ? Restoran takde manager ? But die still suruh bayar 3++ and aku cakap ah aku tknk bayar . So die pun mcm mengalah lah sebab aku tak makan kot bende banyak2 tu . Gila ape ? Latsly kiteorg bayar semua , RM233.40 . okaylah . After that lepak shisha kat redchair , ngan budak laki termasuk reza yang baru sampai . Hhehehe , budak perempuan yang lain semua dah balik . Best gila layan otak gila dorg . And also teringat my girls , hehehe . Takpe nextime kite lepak sampai lebam okay syg ? Hhehhehee . Lastly , i really enjoy that day .
LOVE:DLS

1 comment: