Friday, August 13, 2010

Friday - 13/8/2010

Today ade ceramah lah kan di sekolah , si Nik tu bukan nak datang . Tulah online sampai subuh , haa mne nak igt dunia . Nasib ade Mia and Iffa . Dan pada hari ini jugalah kami dapat bergossip dengan masa yang agak lama . Hhahhaa , layan dol ! Yelah ceramah tu langsung tak dengar ape , mic die rosak kot. But nevermind lah . Today belaja 3 subjek je , Fuhh heaven . Hee , Chemistry , addmath and LK . When dah balik tu , mak boleh plak suruh balik cepat2 , mandi and siap2 . And aku pun agak terkejut , nak kemana saja lah mak nie . Heee , rupa2nya , ajak g shopping . Aww , bagaikan 1 rahmat . Heehehe , actually nak teman adik aku yg shafiq tu je tp dengan aku2 sekali TER-shopping . Wahahhaa . Just beli 1 skinny fits , 1 wadges di Nose and 1 flat sandal di Vincci . Yuhuuu . Ade lagi 1 nk beli selipa . And baju pun lgsg tak beli lagi . Insyaallah kalau jd nak g ngan my girlss di BB . Di sanasgt lah menyeronokkan sampai mata juling dol dah lah murah . *Sorry kami bukan girl yg pentingkan jenama . Asl kan cantik and style . Haa a, itu yg penting . After that g bazar . Tgk sedap2 doh makanan die , kecur air liur . Mereka di situ memandang pelik ke arah aku . But aku tak tau kenapa . Dalam hati aku ckp lah , Eh ade something tak kene ke ngan muka aku ? Baju aku ? Cara jalan ? Or blah blah blah . But maybe die pelik tengok orang yg tggi . Hhaha , nevermind lah -,- . Daaaaa .

Love; DLS

No comments:

Post a Comment