Saturday, August 14, 2010

An Accident

After sembahyang maghrib je , aku terdengar ade satu bunyi tergeser . Rasa mcm jauh gila bunyi die . Aku agak mesti accident punye lah . Tgk2, masyaallah depan rumah aku dol ! Pergghh , 1stly tde sape tolong aku beranikan diri jelah dekat ngan pakcik tu . Kesian tgk keadaan die , Kepala berdarah , muke hancur and tak tau kalau ade yg patah :( And mase tengok tu , sempat lah aku bt drama kat situ , yelah aku mne boleh . Nsib baik ade Nath tolong tenangkan . And masa ambulance otw , isteri die pulak datang dengan 2 org anak lelaki . sorg berumur dlm lingkungan 10 rahun and sorg 1 bulan . Perrghh lagi gua menangis babe . Kat situ aku rasa shocked gila ! Aku tgk keluarga mereka kurang berkemampuan :( Kesian . Rupanya die baru pindah kat sini . Bpe minit je ambulance dtg ! Perrghh aku tgk ambulance tu plak nak langgar kete , ngok tol ! Hope pakcik tu sihat and takde perkara yg tak diingini berlaku . Amin .

No comments:

Post a Comment