Monday, November 15, 2010

15 NOVEMBER 2010



Hanya zaman persekolahan saja yang mengajar erti sahabat dan remaja , Dan bila zaman itu berlalu nescaya ia takkan kembali lagi , Masa ini jua kita membawa haluan masing-masing , Mungkin sukar untuk kita bersatu kembali dalam 1 tempat sekecil bilik darjah , belajar , bergurau , kekantin , ke tandas bersama . . . Terbukti zaman pelajar adalah zaman remaja yang sangat sukar untuk di lupakan , Mungkin 1 hari nanti kita akan menangis kerana rindukan zaman remaja dan persekolahan anda . .

Pada hari ni juga , kiteorg last menghadirkan diri ke perhimpunan . Yelah , lepas ni , tiada lagi nyanyian sekolah , dengar cikgu membebel pasal masalah displin pelajar , ponteng sekolah . Tiada lagi naik pentas untuk mengambil hadiah dari cikgu . Haih . Semuanya berlalu dengan pantas sekali . Semua orang terasa ingin hendak berhenti sekolah dengan cepat , bagi aku pulak , aku nak sentiasa bersekolah .

Lepas ni jugak , takdelah aku merasa nak naik van lagi , yelah sebab aku g sekolah naik van . Mesti rindu dengan Pak cik Van . Dia dah lah sporting . Hehehe .

Bila pagi-pagi pulak , aku akan rindu apabila turun je dari van , mesti jumpa Mia and Nick dulu kat 7e . Hehehe , pukul 7 dah terpacak depan 7e tunggu aku . Ya allah weh , sumpah aku rindu doh nanti :( Bila dah berjumpa je , mula lah , pagi-pagi dah ada gossip . Dan kami akan bercerita sepanjang nak masuk ke sekolah . Bila dah sampai dalam sekolah pun tak hbs lgi . Hahhaha tk tau lah apa yang seronok sgt bercerita :p

Then kami akan rindu jugak , makan dekat kantin . Mana taknya , kami lah kumpulan perempuan yang mkn nasi di sekolah weh ! Hahahaha takde nak cover-cover . Errr poyo je yg cover tu . Tp kami belasah je, dan time tu semua org akan pandang kami . Hhahaha maybe makan comot ? Arghh peduli ape aku , bukan mintak duit kau pun nak beli makanan . Hahaha

Bila dah hbs rehat , kami naik tangga dengan senang hati . Yelah lepas mkn , perut kenyang so suka lah hati . Hhahaha , gelak mcm org gila . Tak ingat dunia :P Lepas tu , lepak ngan dorg semua depan class aku (geng akulah) . Mula lah si Bob akan mengacau salah seorg dari kami . Baling ais lah , cubit lah .Hahaha tapi takpe , tu semua dah biasa :)

Yang paling akan aku rindu , kacau budak junior weh ! agaggaa , then bila dorg dah menyirap dengan kiteorg , mesti dorg akan bagi tau cikgu kaunseling , then mula lah muka kami di hadapkan ke cikgu dan di beri kaunseling ! Hahaha , damn funny . Adoi .

Tak lupa juga , budak class aku yang paling gila ah . Sumpah dorg memang perangai sama mcm aku . Even class num 2 , tp masyaallah . Smpaikan cikgu pun menyampah nak masuk class kiteorg sebab dia tak suka . Hahaha , tp kami ade time sgt lah baik ( ehem puji diri pulak en ) Tapi apa-apa pun aku syg gila dengan 5Af . Korg mmg best :)

And to my geng , lepas ni korg mesti akan sambung study kat mana-mana . Dan time ni kita kan buat haluan kita msing-masing :( Jarang sgt dpt berjumpa . Ya Allah , sedih nye aku nak pisah dengan korg weh . Lepas ni aku mesti akan rindu gelak Nik and perangai dia yang blur tak sudah tu , Mia my syg also im gonna miss you baby , Iffa otak gila , kau memang geng aku . Tapi gila-gila pun korg semua pandai , so baguslah :) To boboys , awww ahhahha aku pun akan rindu korg . Bobby , akmal , reza and also Zaim .

Harap , kita berjaya ye :) sampai ke menara gading tau , kalau tak dpt , kau try je dptkan . Hahaha . Last but not least, aku nak korg tau yang aku sygggg korg sgt2 . Serious ! Just harap , korg takkn lupa every moment yg kita pernah lakukan bersama okay ?

Love: dls .

No comments:

Post a Comment