Wednesday, November 3, 2010

My birthday

Today genap saya berumur 17 tahun . Wahhh , makin membesar lah saya :) Terima kasih di ucapkan kepada bonda tercinta , Ainurmala bt Saini dan ayahanda ku yang telah kembali ke rahmatullah , Hj Ishak Bin Hj Abu Samah . Tanpa mereka saya tidak akan melihat dan lahir di bumi ini . Dan sampai ke hari ini , saya amatlah bersyukur kerana panjang umur dan boleh menyambut ulang tahun yang ke-17 .

Tidak lupa juga kepada rakan karib Nik , Mia , Iffa , Akmal , Bobby , Zaim and Reza, I love you all . Thnks sebab celeb birthday . Even tak sambut gila-gila , cuma karaoke je , bagi aku itu cukup indah sekali :) And i hope our friendship stay longer . Terima kasih juga kerana telah menjadi sebahagian daripada hidup aku . Korg memang best ! mmwwwhhsss .

Dan pada tahun ini juga , kami terpaksa bekerja keras lg kerana kami bakal menghadapi peperikasaan SPM . So good luck all of you . Semoga Allah permudahkan kita menjawab kelak , dan juga ingat segala yang telah di ajar oleh guru . Amin . Ohh ya , thnks juga kepada rakan-rakan di facebook yang dh wish my birthday . Thnks sgt-sgt . Hehehhee happy gila bila dapat ramai wish :) Last but not least , i`m glad you always by my side wheter i`m happy or sad .

Love: DLS

No comments:

Post a Comment