Tuesday, November 30, 2010

My Girls

Nik Amirah . Mia Amira . Tengku Iffa Orencia


Serious korg mmg fun and penting dalam hidup aku . Korang dah jadi sebahagian dalam hidup aku . Thnks to god , sebab ada kawan yg macam korg . Otak gila . Gedik . Hahahaha .Baik . Fun . Memahami . Cantik . Pandai . Ceh puji geng nmpak . Hahaha , hakikatnya memang begitu .

Nik Amirah . Haa si budak blur ? Hahaha . Dia ni dlm geng kiteorg dia yang plg excited . Semangat setia kawan dia mmg bagus . And aku suka kawan ngan dia . Kenal dia dari darjah 6, padahal sama sekolah rendah , tp rapat time darjah 6 pulak . Hahaha . Time dulu , dia nia ala-ala tomboy kot .Time tu aku ngan dia rock , dressing nak mcm lelaki je . Hahaha . Naik sekolah menengah je , kami dah berubah . Aiceceh , tp perangai still sama .Tak pernah cover cun kat sekolah , sbb maybe tak cun , maybe humble . Hihihihi . Form 1 and Form 2 aku sama kelas . Then naik form 3 , aku naik kelas la kan . Maybe pandai sikit dari Nik :) Tapi tu tak penting pun , yang penting sebuah persahabatan yang terjalin . Heee , Nik ? Dia seorang yg berdikari jugak la , tp susah nak bawak berbincang . Dia ni kuat melenting and pantang ajak gaduh . Luaran nmpk brutal , tp dalam hati ada TAMAN . Hahaha . And 1 perangai dia yang annoying sangat , bila org cakap je , mesti dia tak dgar and blur .Lepas tu bila org story blk , sibuk nak tnye Sape ? Bila ? Oooo korang tak pernah cita kat aku kan . Padahal ? Dia juga photographer peribadi kami . Dia sngat minat dgn bidang photography ni . Even dia pakai camera compact , tp gmbar dia semua cun . I'm proud with you syg . Aku harap kau dpt capai apa yg kau hendak dri sekolah lg . Kau nak ada studio sendiri , and at the same time jd MUA (makeup artist) . Amin . Ha lg 1 , klu time dia tengah berckp , tak kira la apa topic pun mesti dia akan pandang aku then ckp 'kan Ain kan?' Hahaha , seolah-olah every single word nak aku confirmkan . So funny la you . When naik form 5 , ehem ehem dia dah berubah sikit . Jd lebih matang dan bersifat lebih keperempuanan . Alhamdulillah . Hope kau dpt bf yg boleh jaga kau dgn baik eh ? Hihihi . LOVEYOUSOMUCH !!


Mia Amira . Si budak plg kecil dlm geng kami . Hihihi , jgn marah syg . Dia ni antara kwn aku yg rapat . Aku mula kenal dia form 3 . And time tu pun Nik yg ajak dia masuk geng kiteorg . Duluaku kurg minat ngan dia ni , sbb dia ni budak baru lg 1 ntah la . Hahaha , patu lama kelamaan haaa amik kau close gila . Dia ni matuared , senang bawak berbincang. Tp once dia dh menyampah org , amik kau . Hahaha . Ayat dia semua pedas . Dia cun ,dia putih . So ramai minat dia :) Dia juga suka bg pandangan yg baik . Tak kira la apa pun . About dressing or attitude . Dia ni pulak , plan nak ambik fashion designer . So i will support whatever she take . And aku harap dia berjaya and aku boleh la jd model dia. Hihihi . Mia ni , dia seorg yg cool , gila-gila . Dia follow je ape kiteorg buat and tau jage perasaan kawan . Aku rasa aku tak pernah gaduh ngan dia ni , adelah kot skali . Ohh that time sedih gila . Smggu babe , tak berckp ngan dia . At last aku bg tau jugak asal aku tk tegur dia . Hehehe , hope nnt dia dpt bf yg MORE BETTER . Cuma kesabaran je yang penting . Yelah kite student lg . So , mmg tak lyk pun nak fikir about LOVE . Btw Mia , ILOVEYOUTOOMUCH ! Seriously .


Tengku Iffa Orencia . Si gadis yang bnyk mulut and pot pet pot pet . Hahaha, bnyk sgt aku nak tulis pasal dia . Sbb dia partner lesboo aku . Hahaha . Dia ni aku kenal since form 2 , time tu aku kan smpai awal and terus lepak kat kantin sementara tggu Nik dtg , then ada dia ni . So aku lepak jelah , dia ajar aku math pulak . Hehehe , thanks iffa :) Dia suka merepek mcm aku , otak gila , budak yang ganas tapi ade pendirian yg tetap . Aku suka dengan cara dia . Dia juga seorg budak yg pintar la kan . Clss 1st dri dulu smpai sekarang . Dia juga seorg yg berani . Dia tak too serious , always buat lawak bodoh dia tu. Hahaha . Ayat 'maybe' always ada dlm every word yg nak di ckp kan . Iffa jugak ke-2 tinggi di dlm geng aku . Dia suka sukan , cm aku jugak . Kami msuk lompat tggi bersama . Elok sje , aku dpt num 2 , dia num 3 . Hahaha . Best gila time tu . Hbs tudung terbukak . Sbb ganas sgt . Ahahaha . Dia pulak nak sgt jd Farmasis . Maaf iffa . Terpksa eja dlm BM , sebab aku tk reti eja . Heee , English dia sgt gempak . And thats why dia amik English Lit . Brilliant sgt katakan . She love to play around . Love ? No comment . Hhehehe , same like Mia and Nik , i wish you stay with your lover bebeyh .
IDOLOVEYOUGILA-GILA IFFA !

No comments:

Post a Comment