Friday, October 15, 2010

BF ??

Bf ? Perlu ke ? Yah , ramai org berpendapat , budak sekolah seeloknya belajar dulu la , apelah , and blah blah blah . Tp kan , sekarang sgtlah advance , perrghh budak2 lg da ade bf . Hahhaha sometimes rse lawak jugak , yelah kite yg bosar panjang nie pun still single inikan pula budak setahun jagung . Alahaiii . Ade pulak yg syg bf sampai sggup bg anythg kt bf dorg . Haih ,kdg2 lelaki test je just nak tgk perangai korg nie mcm mne , tp korg tu cepat sgt termakan dgn kata2 SWEET TALKER di luar sana . Tapi tk semua mcm nie , and jgn salah anggap pulak . Cite pasal Bf nie , haaaa kisah aku pulak . Memang aku akan rasa jealous sebab ape , kenapa dorg ade bf sedangkan aku ? GF ade lah . Heeee , tp aku bersyukur jgak . Then klu kelua je , mesti je ade org dating dpn aku . Errr menyampah betol . Kdg2 teringin sgt nak dpt Bf yg sweet , tk amik kesempatan , caring , syg kita , understanding , gila2 , not too serious but ade msenye lah . Itu antara ciri Bf yg aku nak lah . Tp ciri husband pulak lain . Hahhaha dan itu lama lagi bg aku sebab aku still remaja . So mls lah nak pk pnjg smpai ke situ . And aku tk penah rse nikmat ade Bf , even da couple ngn Ex aku , tp hampeh -_- . Die bukan nak phm aku , sebaliknya pulak perangai die . And selalu geng kiteorg akan duduk 1 tmpat and always mengadu masalah masing2 , sometimes yg peliknya dorg selalu tnye 'kenapa kita tkde bf? , kenapa kita tk pnah dpt bf yg sweet mcm org lain ?' Funny gila , yelah klu nk tgk , kami nie tkde lah buruk sgt rupenye , tp okaylah just nice . Hahahaha . Tp kami still bersabar :)
And aku suka gila , kalau someone bg lagu kat aku , lg2 klu lirik tu mmg tepat dan padat . Lg lah aku akan always dengar je lgu tu tnpa rasa jemu . And aku suke klu die bg coklat or bunga , yelah dah itu mmg keinginan mana-mana perempuan :) Lg ? Aku suke time dia main2 rambut aku or akan belai kepala aku . OMG! Hahahaha , serious sweet doh klu someone yg mcm nie jd bf aku . Amboi bertuah la aku . Heeee , yelah aku hanya merancang tetapi yg Di Atas menentukanNya . Susah nk dpt lelaki yg ikhlas . Ade memang ade , tp kalau hati kate tidak ? Tkkn nak paksa right ? Itu sama je mcm kite bg janji2 palsu . Ape2 pun aku akan terus bersabar dan bawak status single nie until aku jumpa yg betol2 sesuai dengan aku . And aku tk mintak yg perfect, tetapi cukuplah setakat dpt membahagiakan aku and happy je beside him :) And im gonna love him like he love me too . Awwww . Hahahaha . Mudah-mudahan . Cepat atau lambat je, yang penting kitee kene sabar :)

Love;DLS

No comments:

Post a Comment