Sunday, October 31, 2010

Netball





Pada 31.10.2010 , aku main netball at PJ . Alhamdulillahkami dapat tempat ke 3 drpda 24 team :) Rasa bangga gila , sebab banyak best team cos dorg ade yg main for state . And heba-hebat belaka . Time nak ke separuh akhir , kami kalah dengan 1 kumpulan ni . Pergghh GS dia lg tinggi dari aku , bayangkan , aku cuma tinggi paras bahu kot .

And sepanjang hari tu jugak , kami hanya kalah 1 game je dengan team td tu . Alaa itu pun klh tipis sangat 5-7 . Dan itu pun kami main tk push sgt sebab dah tau dia akan menang. Hhahaha sebab kat mne je ade game , ade lah muka dorg tu .

And prize die lumayan jugak lah , 1st dpt RM1500 , 2nd RM1000 and 3rd RM800 . Tapi di sebabkan kami ade 8 org je 1 team , dptlah hundred sorg . Hahahha sgtlah berbaloi dengan kulit aku yang makin rentung ni . Tapi aku tk pernah nak kisah dengan warna kulit aku :) Sebab ini semua demi sukan .

Dan antara player kami ialah , aku ,Benon , Nia , K,ju , K.Shira, Shahiba , Kak jaja , and ade sorg akak tu aku lupa . Heeee . Gabungan yang mantap lah jugak di antara kami , walaupun ade terselit budak sekolah sorg , aku lah tu . Hahhaha tapi kami berjaya di tempat yang ke-3 . Alhamdulillah . Apa-apa pun aku enjoy sgt :)

Love: Dls

No comments:

Post a Comment