Wednesday, October 20, 2010

Rabu

Today 20/10/2010 . Aku bgn pagi dengan harapan yang sangat bermakna . Dan tibe tibe teringatkan ayat dia malam td yg berbunyi ` Belajar rajin-rajin2 , jgn hancurkan harapan mak dan ayah , buat yang terbaik untuk SPM` . Serious tak sangka aku akan sedih gila bila ingat balik kata-kata ini . Seolah-olah macam dia hendak pergi jauh meninggalkan aku . Bila pagi tu , aku tunggu van seorang , then suddenly air mata aku mengalir tanpa aku sedari . Mungkin aku sedih sebab kata-kata tu , mungkin sebab lain . Haih . Sepanjang perjalanan ke sekolah , aku tak berhenti menangis sampai lah aku tiba di sekolah . Today Mia tak dtg , just Nik and Iffa je . Baru duduk dekat tapak perhimpunan , dah kene panggil dengan cikgu Fauzi(PK HEM ) . Rupa-rupanya aku terpilih untuk mengikuti Seminar SPM . Dan aku rasa bersyukur . Aku pergi ngan Nora , my classmate . Kesian dia , mata bengkak , sebab menangis sepanjang malam . Dan dia mengadu segala masalah dekat aku , dan sedangkan aku ? Hanya memendam seorang diri :(

Kami di hantar oleh teacher Umi , ke SMK DARUL EHSAN .
Dalam pukul 8.30 kami sampai dan terus membuat pendaftaran . Sesi bermula pada pukul 9 sampai 11 . Itu seminar BM , then di ikuti dengan Math and Sejarah . Best plus aku ngantuk gila babss and takde mood . And aku takkan lupa kata-kata seorang penceramah tu 'Jangan jadikan status Anak Yatim sebagai alasan untuk tidak berjaya , sesungguhnya Anak Yatim telah di muliakan olehNYA` Thnks lah sebab bende nie memang menyedarkan aku sangat-sangat . And aku balik dalam pukul 6 . Pergh penat gila ,and terus online sebab nak share cerita untuk hari ni . And until now , im very upset and dissapointed . Haih And i keep listening Just The Way you Are when i feel sad , cos that song really meant for me :(

Love:dls

No comments:

Post a Comment