Sunday, October 31, 2010

Graduasi 2010



Hari graduasi ? Fuyoohh mcm dekat U pulak kan ? Hhahahaha actually untuk high school form 5 . Yelah kami kan bakal meninggal kan sekolah . Dalam pukul 1 aku gerak g umah iffa , then make up di sana . Sementara tunggu shida dan shuhada . Then kami agak lambat . Aku tolong make up kan shida . Fuyooo 'darling make up kan org ?' Hahahhaa . Jarang skali nak tgk aku make up kan org . But okaylah , nic for her :)

Then kami bertolak dalam pukul 2 lebih , naik bas dengan budak gila . Hahahha , sape lg my girls lah . Lama tk jumpa nik , dkt smggu kot . Rinduuuuuuuuuuuu :p Patu dh smpai sane kami kene pkai jubah la pulek , yelah nak naik ke pentas kan ? Nak cite pulak , time nak naik pentas tu , punya lah menggeletar 1 bdn , yelah kami kan tk penah berbuat sedemikian :) And boleh pulak pakcik yang nak bg sijil tu ckp kat aku mcm ni ' Tingginye awak ni' Hhahaha tkpelah pakcik , dh biasa dengar dah :)

Then bila dah hbs tu , dia mcm tunjuk video about us la . Nasihat guru , aktiviti2 spnjg form 5 . Haih , sedih siot nak tinggal kan sekolah . Yelah , lepas ni mana ada lg nak makan nasi kat kantin , rehat sama-sama , dengar cikgu membebel tp untuk kebaikan , gadoh ngan junior and kawan2 , 'pow' air nik , gelak tawa kami semasa naik or turun tangga , mana ada dah suara riuh kami menjerit mcm org gila . Haih semua tu akan menjadi kenangan yang abadi .

Aku tknk habis sekolah , aku nak sekolah je . Sbb apa , time sekolah la hidup senang . Tak pyh nak pk apa2 . Tp kene belajar je . Alah , tu simple je . Kalau dh keje ? Nak kene tanggung itu , ini . Banyak sgt masalah . Haih . Apa-apa pun aku bangga sekolah di SMK LEMBAH KERAMAT , even org ckp sekolah kiteorg nie ' sekolah boyan' . Bg aku tu semua tk penting , yang penting otak kita , sbb ilmu semua sama je . Apa-apa pun , good luck to all SPM candidates :)

Love: DLS

No comments:

Post a Comment