Monday, December 6, 2010

Akmal Azman

Dear Brotha ,
Happy Birthday Akmal Azman

Pada jumaat 3 dis 2010 , kami telah membuat satu kejutan untuk ini orang . That time, konon-konon nak buat suprise kay rumah aku . At last tak jadi . Okay lets start story . Dalam pukul 12 macam tu my girls dtg rumah , then kami melepak jap , bergossip ye . Then time lepak minum kat kedai , nmpk Si Akmal ni nak g semyang jumaat . That time i was like ' alaaaa , dah kantoi ' Yelah , kiteorg tak bg tau dia pun yang nak buat semua ni , dah kata suprise . Hahaha , then after that Bob and Reza dtg . 3rd dtg , Zaim and Ariff . Then yg pling last , Pipi , Pjool and Danny . Hihihi .

Lepas je dorg semua ada , kami berjalan ke rumah Akmal . Gentle mcm nak g meminang ! Hahaha , dahla that time bawak cup cake apa bagai . Reza and Bobby g naik moto , konon-konon nak ajak study la . Tu la cite dia . Then apa lagi ,bila kiteorg dah sampai rumah dia , terus nyanyi lagu birthday untuk dia . And time tu , muka dia amatlah terperanjat and dia shaking doh :P Tak pernah nampak dia mcm tu before this . Time tu aku pulak yg nangis * takde kene mengena pun padahal . Tapi terharu lah jugak kan:)

Bila dah buat kecoh mcm tu , Papa Akmal suruh g minum kat kedai , dia belanja . So apo layi , terus lah gi melantak . Maybe lapar ? Mmg pun , dri pg kosong je perut aku . Hahaha . After mkn , dalam pukul 4 lebih , kiteorg g mandi kt Isi Rimba . Air dia sgt sejuk wooo . Serious . And biasalah , aku ngan Iffa je yg paling aktif . Hahaha , kami mandi mcm org gila . Maybe happy ?

And yg lain semua naik awal . So bored -_- Yg tinggal aku , Mia , Iffa , Pipi and Danny je . Bob and rezza balik awal , sebab ada hal . Zaim and ariff pun . Patu balik tu , tinggal aku , Mia , Iffa , Nik , Pipi , Pjool and Syahrial je . Kami lepak depan rumah ku . Bergossip lagi :P

And Iffa balik dulu , dalam 7 stgah . Pipi , pjool and danny balik dlm 8 lebih kot . Then yg plg last Nik and Mia . Woo serious , time ni aku happy gila weh :) Dpt celeb dgn kawan-kawan baru , dgn geng aku semua complete . Hehehe . Btw AKMAL AZMAN , happy birthday adik 1 bulan 1 hari . Thnks tau weh , sebab selama ni kau ade je 'melekat' ngan aku . Hahaha , sabar ngan perangai aku . Aku harap kau berjaya and dpt GF lagi better dri dia kay ? Dont worry :)

Love : DLS

No comments:

Post a Comment