Tuesday, December 21, 2010

Lepaking with Her


At first plan bagai nak gila . Semua kata on . At last ? Aku ngan Mia je kelua . Tapi takpe , kami dah biasa . Hihihi . Balik je dari exam , aku terus online then webcam ngan Mia dulu :)
Then dalam pukul 2 dia dtg rumah aku , and hampir setengah jam cari baju , and that time i dont know , we all blur gila . Hahaha hbs baju aku bersepah . Kiteorg kelua rumah dlm pukul 2.30 KOT . Terus g KL sebab nak tgk evening dress and also nak tgk movieee . Masa kat BB en , woah mata aku melilau tgk baju . Too much yg lawa lawa . Serious rambang mata . Hahaha biasalah girl . Bila dah BORING , kami g LOT 10 , mcm mcm kedai kiteorg jelajah . At last stop kat 1 kedai ni . Dari lua , pergghh nampak short dress , HOT GILA ! Bila dah tnye kakak yg jaga tu , Mak ai , shocked jugaklah . Harga dress tu RM1000++ . Tp memang SUPERB doh . Akak tu pun baik hati en , so that dia bg aku try . I feel like , woah gila proud dpt rasa pakai baju yg expensive mcm tu . Hahaha . 3 helai aku try . Semua lawa lawa belaka weh . Bila dah penat berjalan , kami pun mengambil keputusan untuk tgk movieee . And that time dh pukul 6.30 . So cerita yg plg cepat , cite HANTU KAK LIMAH tu haa . Hahahhaa , sumpah lawak ! Memang tak rugi tgk . Aku ngn Mia gelak mmg tak igt la en cita dia . Hbs dlm pukul 8.30 . Then kiteorg g tgk baju LAGI . Tak puas hati betol . Hahaha . Then sampai rumah dalam 10.30 jugaklah . Tapi happy gila dapat jumpa sygg and enjoy la even kelua 2 org pun :) Thnks syg .

Love :DLS

No comments:

Post a Comment