Monday, December 6, 2010

Netball

Kisah ni hari sabtu pulak , 4 dis 2010 . This day jugak Birthday akmal :) Tkpelah semalam kan dah celebrate sama-sama :) Aku bgn dlm kul 6.15 , mandi apa semua then siap-siap dlm pukul 6.45 dah menunggu coach aku kat bustop Zoo . Dlm pukul 7 jugak la dia sampai -_- Hurm after that g amik player yg lain . Oh ya lupa bg tau , kami main netball di Putrajaya peresint 18 :)

Dlm 8 lebih kami sampai kt sana . Then terus daftar ape ntah . Tunggu lama gila nak start . Menyirap gila . Dh la mengantuk and bdn letih smlm pun tak hilang lg . Adeh . That time boleh pulak , hujan . Zzzz lg la tambah ngantuk .

Game start dlm pukul 11 . And hujan renyai-renyai . Tapi kiteorg main jugak . Thnks god la , time tu aku main pun tak hancur mana , dapat defend org gila-gila , tak bg lepas punya . Hahaha . Semua game yg kami lawan tak kalah lgsg babe . Gila terkejut ah . And yg paling best prize for 1st place RM3+++ . Lg lah tambah semangat :P

Alhamdulillah , finally geng kami dpt num 1 :) Even takde player state , tapi kami berjaya kalahkan player state for selangor tu . So amatlah bangga :P Hbs je game tu , kepala aku mcm nak pecah ,yelah dah kene hujan , tak mndi terus so mmg nak demam la cita dia kan .

Smntara tunggu tu , ade perlawanan bola pulak . Lg lah kene menunggu . Again . Haih .At last ambik hadiah dlm pukul 6 . Lepas tu , sis player state tu , boleh pulak offer aku main untuk Selangor . Woooo , serious proud gila . Tak di sangka-sangka :) Hhahaha . Apa-apa pun , aku happy sgt dpt main netball , sebab tu mmg hobby tetap aku . Di samping dpt menyihatkan badan ye . Wahh ayat . Maybe BM dpt A+ :P

Love : dls

No comments:

Post a Comment