Monday, December 27, 2010

Rantai 2010

Yeah pada sabtu lepas , kami telah ke Rantai Art Event 2010 yang bertempat di Balai Seni Lukis Negara . Aku dua org je pergi that time . Kami naik public transport (Cab) . 1st time jumpa driver India yang ramah mesra gila dol . Hihihi best sangat , dia bagi advise la , and talk about his experience la . Kami pun , layankan aja .

Okay then , Bila dah sampai sana , aku terus call Nik . Si minah nie pulak tak bawak phone . Grrr That time time kami masuk je nak cari Nik , semua pandang macam nampak hantu di siang hari je . Dahla time tu aku berdua je dengan Mia -__________- Nik punya pasal lah ni . Hihihi .

Bila dah jumpa je Nik , terus hati kami girang . Aku lepak dengan dia , then kami berstory mory la kannnn . Banyak sangat cerita ! Maklumla , lama tak jumpa en en . Then , layan live band and ada live painting . Aku pun berjumpa dengan John Permaidani di sana . Heee .

Next , bila dah petang sikit , Akmal , Zaim and Reza datang . Hm kesian Bobby moto dia rosak kat highway :( So kami kami je ada . Haih . Zaim balik awal sebab nak hujan . Then aku , Mia , Reza and Akmal g KL . Dah makan apa semua aku lepak ngan Haliq and sapa ntah sorg lg . Hahaha . Balik umah dalam pukul 10.30 . Woah penat gilerrrr BUT enjoy :)

Love : DLS

No comments:

Post a Comment