Friday, January 21, 2011

Imbas Kembali

Ha mari kita imbas kembali masa zaman SPM . Hm actually dari hari tu nak update , but aku malas . So now rasa mcm nak update , di sebab kan aku rindu kat kawan kawan aku ni ha . Okay 1st aku nak cerita perasaan aku masa SPM . Perghh time ni aku rasa Freedom gila kot . Hahaha tak tau asal . Mcm bukan SPM je aku buat , lagi lagi ada kawan kawan aku yang otak gila . Mana taknya org sibuk baca buku , kami sibuk bergossip . Yuhuuuu . Bahahaha .

Then bila masa je habis paper , woah rasa excited sgt nak kelua dewan . Yelah kertas kan skip sampai kul 2 , so sementara tu kami pergilah makan . Ngan my boys and girls . Time Physics paling lawak gila . Hahaha time tu Nik and Mia tak de , then Akmal and Zaim pun tkde , dorg g makan ngan awek dorg la konon . Ha tinggal la aku , iffa , Bob and Reza . And that time plak ada 2 moto , so apa lagi . Aku naik ngn Reza , Iffa ngan Bob . Perghhh REMPIT gilassss . Hahahaha lawak siot , dengan tak pakai helmet nye selambe je kiteorg redah . Dahla makan kat tempat acik tu murah , so berbaloi la . Ayam besar besar , nasi banyak . Hahaha

Next , time SPM ni pun , aku lepak and rapat balik ngn Pipi , Pjool . Woah sekian lamanya kami tidak rapat , so masa SPM ni kami rapat balik :) Oh ya , aku nak introduce sorg rakan baru , nama dia Danny . Hurm , aku kenal ngan dia masa study Sejarah kat rumah Reza . Itulah 1st time aku berckp ngan dia , yelah before this just terserempak je kat sekolah Melawati . Then sejak tu ah , aku rapat ngan dia . And dia jgak la bg kata kata semangat masa time aku exam . Aww thnks la brotha . After hbs je paper petang , dalam kul 3 kami mesti lepak di Kedai Mee Jawa . Cehh boleh di katakan sepanjang exam tu , tiap tiap hari la lepak sana and jumpa Danny . Hihihi . Memang aku happpppppyyyyyy sangat :)

Now , when dah habis je paper . Haih banyak sangat problem nya . Dah lama sangat tak lepak :( Rindu sesangat nak lepak time hbs SPM tu . Bak kata Akmal 'Time SPM , semua happy je , hbs je SPM , semua entah ke mana and mcm mcm bende berlaku' . Rinduuuuuu siot . Seriously weh . Kalau boleh , nak je lepak en every week , tp tulah . Ramai yg tak boleh . Hm . Tapi takpe , aku paham . At least korg jgn lupa aku kay ? Miss You All Badly .

Love : Dls

No comments:

Post a Comment