Tuesday, January 25, 2011

Lepaking .


Holla :)
Isnin , 24 Jan 2011 . Time ni aku & Iffa cuti keje . So kami plan nak lepak la kan . Yelah mana tak nya , lama kot aku tak jumpa Iffa . Last pun time paper Physics . Fuhh . Then dlm kul 2 aku kelua rumah , sbb nak pergi pejabat pos and bank . MasyaAllah , punya la ramai org . Grr hampir Sejam setengah aku kat dua tempat ni . Dengan cuaca panasnya . Hm , apa nak buat . Nak taknak kene pergi jugak , yelah sbb time tu je aku cuti .

Bila dah sampai je depan umah Iffa aku terus menjerit la kan . Hug dia :( Rindu sgt . Hihi manakala si Nik and Mia dah ada kat atas . Bahaha . Maybe no idea ? Then apa lagi , mula lah masing masing bukak cerita . Life after school lah , then perancangan la . Bf la . Opsy , tu Mia sorg je . Hihi congrates to her :) Kami berceita non stop , sampai nafas pun tak cukup nak bercakap . Hahahaha .

Bila dah petang je , kami decide nak lepak Old Town , tp tk jd . So lepak jelah kedai Wak kat padang . Ehemmm , sambil tu tgk abg main bola . Awww bahahhaha . Wek , tkde yg handsome pun la ! Lepak punya lepak , sampai pukul 7 kami balik rumah masing masing . Rasa mcm nak tido umah Iffa je . Yelah tak puas kot jumpa :( Btw , ILOVEYOUGIRLS.

Love : dls

No comments:

Post a Comment