Thursday, January 6, 2011

Finally ..

Since start je sekolah habis , aku tak pernah jumpa si Iffa ni . Yelah sebab paper dia habis awal en , so dia decide nak keje . Okay fine . Bila nak ajak kelua je , susah sangat . Sebab dia cuti Isnin , so kami taknak la kacau en . Tetapi , setiap kali nak kelua aku akan ajak dia , sama ada dia nak join ke tidak . And then , nak dekat New Year 2011 , bila aku wall si Iffa ni , dia tak reply . But org lain yang wall dia , dia reply . Start tu aku pelik . Aku tnye ah girls and boys aku yg lain . Kenapa Iffa berubah ? Then aku PM , msg , wall tak reply . Haih , budak ni marah aku ke ? Then tgk status and blog dia dah lain macam . Ah sudah dia ni . Hm dia betul betul marah kat kiteorg , sebab katanya tak ajak dia kelua la , tak msg la , apelah . Even dah say sorry pun , dia buat tak paham je .

Tuesday at 10:22pm , Ha time ni lah kami berbaik balik . Dia pun say sorry . Ya Allah , time ni sebak gila aku chat ngn dia . And my girls too , Nik and Mia . Kiteorg share story , and semua cakap rindu nak meet and everythg . Yelah dah lama kami tak chat mcm tu , after hbs paper semua org mcm buat haluan masing masing , terutama Iffa . Yelah dia kan dah ada kerjaya sendiri . Wah kerjaya tu . Hahaha . And time ni , kami cerita pasal kat sekolah , time makan kat kantin . Hihihi best oh . Ha ini lah antara luahan mereka sepanjang chat . Hahaha rindunyee . ILOVEYOUSAYANGSAYANG :)

  • Mia Noraizeedin patu bt bising . lpk depan class ain baget2 hot tunjuk muka disitu
  • Tengku Iffa Orencia naik tgga slow. sbb perut berat + tahan gelak. Niccole mcm biasa. body guard. muka ketat always.blurry

Love : DLS

No comments:

Post a Comment