Monday, January 31, 2011

Main Bakar-Bakar

Hola :)
Malam minggu yang lepas kan , Nik ada la buat bakar bakar ayam sikit . So dia msg la aku , then ajak . Aku pun apa lg , on jelah . Hahaha . Aku pergi dalam kul 9 ngan Iffa and K.ju . Sampai je sana , dorg belum bakar arang apa semua . Grrr . Kiteorg igt smpai je nak mkn la kan , ni tak . Hampeh . Hahaha . Nasib baik aku dah biasa dengan semua ni , so aku la tolong . Tp the prob is , dengan tempat basah , minyak tanah pun tkde . Mmg tak lmbt pulak en ? Hihi

Lebih kurang sejam setengah , baru la kami start membakar . Makan makan semua . Alhamdulillah la , even first ada prob sikit kan . Hm . Habis dalam pukul 12.30 , then kami naik ke atas umah Fiza siap siap sbb nak kelua :) Yuhuu bf Fiza pick up us . Igt nak p karaoke , last last pergi Danau . Kami tgk dress , yelah mne la tau ada yg sesuai nnt nak g dinner kan . Tp so bad , semuanya dress nak p jalan je bnyk .

After je p Danau , kami lepak minum di Dorai . Punyalah ramai , dengan hujan nye . Err rasa sungguh tak selesa . Dh la bau hapak org India en . Hahaha Euuuuuuu gila weh . Bila dah hbs tu , kami balik dlm kul 4 . Iffa tdo dulu , sbb esk dia nk g keje . Aku tdo lambat sikit dlm kul 5 tu , igtkan pg tu nak g keje . Tp hampeh , blk je dri umah Fiza aku tido smpai kul 4 ptg . Hahaha . Apa apa pun happy gila Tp kesian Mia oh . Takpe , tggu time kita plak kay :)

Love : DLS

No comments:

Post a Comment