Wednesday, September 1, 2010

1 Sept . 2010

Setelah 5 hari kami bercuti ( 1 hari cuti sendiri ye ) rasa mls je nak msuk sekolah . Tapi aku tetap merajinkan diri :) Sampai je sekolah , jmpe mia and nik dulu . Bergossip bnyk bende , padahal semalam baru jumpa . Hhahaahaha . Then iffa datang pulek lagi ah kecoh . Masuk2 class je , ade Pra SPM sejarah . Fuhh lepas merdeka ade sjarah pulak , elok sje lah kan ! When dah hbis jawab aku tido jap , ngantok sangat2 . Yelah mana taknye , tido pun bpe jam je kot . Seterusnya diikuti dengan BM , Physics , Agama . Buat pun ala kadar je . Ya Allah makin menjadi2 malas aku bila nak exam nie dol ! Betul kata cikgu kaunseling ,makin nak dekat periksa , makin buang tabiat . Hmm . then online jap , nasib baik bwk phone so tkdelah bosan sangat . Balik umah bukak laptop jap . Then ptg tolong mak mcm biasa , dh hbis tolong , aku sambung tido . Malam g tarawih . yelah kan sekarang malam ke 21 Ramadhan , di mana malam lailatul qadar , 10 hari malam terakhir kita berpuasa . Dalam kul 11 k.ju msg , ajak kelua . Hhahaha . Tak sedar tu nak SPM . Gi Danau Kota , cari bende tah pape . Then dah balik tu lepak kat Malis makan char kuew tiaw , layan lah jugak . Di situ aku ternampak Rashid dan Ayul :) and after say Hi kat dorg baru aku duduk . Ramai gila org dol , meriah . Sampai umah kul 2 . And terus online upload pic merdeka semalam yang banyak tu . And now time to sleep :))
Love :DLS

No comments:

Post a Comment