Saturday, September 4, 2010

Berbuka Bersama Daddy dan Rakan-rakan

Hey . Jumaat tu aku ngan nik je g berbuka ngan daddy kat Mcd bb. Even 2 org layan je . Hhahahhaa . Mia tak dpt join , and iffa pulak nak kelua sabtu katenye . Haih ape nak buat ? Kami pun pergi jelah . Sampai sana around 5 , then aku dah nampak daddy duk candit2 di seberang jln :) Lepak lua jap , cite2 then masuk ambik tempat kat atas . Aku , Nik , Daddy and Fadhil je ade time tu . Nik ajar daddy buat blog katenye . Hhahhaa . Berbuka hanya sekadar Double cheese burger dan air milo , daddy belanje pulak tu . Wahahha . Thnks daddy . Habis je makan kami pun bergossip :) . Agak lama lah lepak Mcd tu . And after that dorg buat keputusan nak g karaoke kat Ktv imbi . Fun gila dol ! Macam2 perangai boleh nampak . Hhahhaha , aku just nyanyi 1 lagu je `seindah biasa` . Gedik bukan ? Hhahahahaha . Nak duet ngan dady tak sempat sebab kami mmg rushing nak balik , dah lewat kot . Then sempat jumpe akies jap . Sampai rumah almost 12 . And malam tu aku terasa aku down gila . But bia aku sorg jelah yg tau :(
LOVE:dls

No comments:

Post a Comment