Saturday, September 11, 2010

Di Pagi Raya . . .

1st of all , SELAMAT HARI RAYA . Bersyukur sgt sebab dapat beraya pada tahun nie . Thnks to Allah . Pagi2 je , mak aku dah kejut puku 7 .Perghhh dahlah baru tido , memang tk ngantuk plak kan ? Haaa , aku pun buka mata luas2 macam badut , lepas tu mengemas and mandi . Sayup je dengar takbir . After dah mandi , pakai baju raya , weeee . And pergi sembhyng raya ngn ibunda tercinta . Lepas hbs smyg raya , ade ceramah sikit then bersalam2 an dngan org yg berada di surau . Sedih , ramai yg nangis . Hmmm , balik je dri situ kami melawat pusara ayahanda tercinta . Celik punya celik , Ya allah dah 3 tahun kami tidak raya bersama :( Suddenly miss him so much . Balik dari kubur , bersalam2 an dgn mak and cik jon . Abg and adik aku ntah ke mana . So aku tk slm dorg pun tahun nie . Dah siap bermakeup2 , raya kat semua rumah family yg berdekatan sbb area rumah sini mmg family je :D Yuhuu da besar pun dpt duit raya taw , alasan sbb tak kawin lagi and bersekolah . Hhahahhaa . Dah penat beraya , pukul 1.30 aku balik rumah then tdo sampai kul 8 . Ya Allah , sumpah kelakar . Org beraya aku lepak rumah . Malam tu dah mandi2 g ikut cousin ku beraya di rumah rakannya . Dah balik lepak lah kan seperti biasa . Tp lagi cepat dari smlm ,aku balik kul 12.30 sbb betol2 tk larat .So raya aku tk fun sgtlah actually . Tapi bersyukur dpt rasa kenikmatan raya , and kemenangan berpuasa walaupun tak penuh , tp bukan di sengajakan . Ade sebab die kot ;D
love :DLS

No comments:

Post a Comment