Monday, September 6, 2010

SELAMAT HARI RAYA




Di sini , saya ingin mengambil kesempatan kepada sesiapa yang membaca blog saya yang tak seberapa ni :) Saya ingin menyusun 10 jari , ingin memohon maaf , kalau selama nie membuatkan you all berasa tidak selesa ke dengan my attitude nie yang kdg2 okay and kdg2 annoying . And sorry eh kalau saya ade terkasar bahasa , tercakap psl you all ke , ter ambik barang or duit ke . Halalkan segala bende yang tlah di makan , di ambil oleh saya :) Di samping itu juga , saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada yang mengenali diri saya , NURUL AIN BINTI ISHAK . Saya juga hanyalah manusia biasa yang tidak lepas daripada dosa . Ampunilah dosa saya , dan juga doakan lah kejayaan saya untuk mengambil peperiksaan yang menjelang tiba . Terima kasih untuk segalanya :) Tidak lupa juga di ucapkan kepada my family , My mum , and my brother . I loveyou all . Dan juga kepada sahabat karib saya , Nik Amirah Nik Zulkifli , Nur Amira Ameernuraizeedin , Ku Nur Atifah Ku Mohd , Khairul Syakirrin , Zaim Zainuddin , Akmal Azman , Reza Rimi . Sorry eh korg . Kalau selama nie aku ade buat korg , terpukul ke . Tak lupa juga , photographer2 yang mengenali saya :) Kak aju sebagai Kakak agkat sye , thnks sbb bawak Ain g mne sje . Dan juga Daddy , thnks sbb anggap darling sbgai anak daddy . Darling syg daddy mcm ayah sndri , thnks for everythng yah . Tak lupa , kwn2 class , skolah , cikgu2 . Hhahaha , 1 kampung lah weh senang cite . Family semua ,akies , is , aneep , asno , sid terutama , sorry eh kalau i buat slh ? Semua lah ye , tk larat nak tulis nama you all , bnyk sgt . Hhahahhaa . Sorry , sorry and sorry . THNKS FOR EVERYTHING . Mwwhhssss .
Love:DLS

No comments:

Post a Comment