Wednesday, September 1, 2010

ATTENTION !

Hey . Just nak bg tau je actually aku buat blog nie bukan untuk Publisiti or whatelse . Just for fun , share , and just nak buat fool essay . But ramai yang slh anggap . Haih . Itulah yang aku selalu cakap ` Mulut Orang Memang Tak Boleh Di Tutup , But Mulut Tempayan Boleh Di Tutup` As long korg suke cakap pasal aku , family or my gilrs , continue with it . Itu langsung tidak merugikan aku , tapi sebaliknya aku bersyukur . At least korg ade jugak cakap sal aku . Hhahahhah . Whatever lah , nak buat mcm mana sampai bila pun korg takkan berhenti `bercakap` . Sometimes rasa funny ohh . And kalau aku ada terkasar bahasa ke , aku nak mintak maaf banyak2 okay ? Kat blog nie bukan aku ade cakap pasal org yang aku tk kenal pun . Semua yang berkaitan sahaja . So harap maklum lah ye ? Last but not least , aku tkde niat nak mengaibkan org or malukan orang . Paham2 sendri sudah . Jangan nak perasan sangat lah eh .
ASSALAMUALAIKUM .

1 comment:

  1. :) Well said..Keep on doing your things. forget about other poeple might say. One person hates you, Millions will loves you. So, Cheers. Kan? :)

    Regards,
    PBN.

    ReplyDelete