Sunday, September 19, 2010

Bored on sunday

Aku bangun dalam pkul 12 , sebab tido pukul 4 kot . Then buat keje apa yg patot . Dlam pukul 2 lebih aku ngan cousin aku g mandi sungai . weeeeeeeeeee . Hehhehe best , air die sgt sejuk . Sebab dah lama tak mndi sungai kot . So aku pun ape lg berenang habis2 an . Balik je dlam pkul 4 lebih . Mandi2 , lepak rumah jap . Dalam pkul 6 kelua balik , jln2 ptg ngn k.aju , merempit di kemensah , area rumahku . Elok sje , badan aku nk demam sekarang nie , pnt sgt kot . Weh pelik gila nie , asal FB aku tk boleh bukak huh ? Dah cube banyk kali , still tk boleh . Alaaaaaaaaaaa please lah , aku tknk buat account baru . waaaaaaaaaaaaaaaaa :(( Hope dpt buka nnt . And selama 2 mggu aku ade Trial exam . Doakan saye dan kawan2 :)
Love:DLS

No comments:

Post a Comment