Monday, September 13, 2010

Raya Ke-3 ( AHAD )

Celik je mata , aku dpt msg dari k.ju , dia menanyakan aktiviti pada hari ini . Hhahahaha , padahal baru raya ke3 dah sengal je masing2 . And after bgn je , kemas rumah , mandi2 . About pukul 1 kiteorg pegi rumah Cik Misah ( Coach Netball ) aku dekat Tmn . Melati . Beraya rumah dia sekejap , kami di hidangkan nasi , kari ayam , ayam goreng , daging kicap . Perrghh mcm tk penah jumpa nasi 1 thun babe . Punyalah nikmat and korg Bygkan lah muke bersemangat aku tgah mkn . Weeee . Dah lepas mkn lepak jap , then kiteorg meneruskan perjalanan . Aku , K.ju and Benon . Kiteorg g BB , cari baju . Haaa ,nak tgk je konon2 . Hmm mmg tk dptlah kan klu nak tgk . So aku pun membeli 2 psg baju sje , dan 1 cap :) After penat je kiteorg pusing BB tu , kiteorg pegi KLCC pulak . Tgk baju . Gila lah wehh , beg Guess terbaik . Sale tk igt punye . Haih , nasib lah aku tk mampu nak beli . So tengok jelah :D Lepas kami bosan di situ , kami berhijrah ke JJ w.maju pulak . Hhahaha ,mkn MCD di sana . Setelah penat berada di situ pulak , berhijrah lg ke W.Walk Mall . Gila doh . Sumpah jalan sakan . 1 hari tk balik rumah . Ish2 . Tk tau lah . And kami tengok2 brg seperti biasa , yelah manalah tau berminat kan . Then KARAOKE . Hahahhaa , sejam je sebab dah lmbt sgt , Lgpn kiteorg 3 je , tp enjoy jugak :) Last sekali lepak kedai mamak ,kat danau kota . Yelah sebab nak hantar benon balik . Balik almost 12 , gila bukan ? Hhahahaha , but i really enjoy sebab dpt balas tak kelua rumah hampir 1 mggu :) Haaa , tk lupa aku sempat membeli Dvd favorite tu . LAGENDA BUDAK SETAN ! Lepas mandi je , apo layi , eden tengok cito ni sorg2 , sedih sgt . And that time plak nik tgk cite Heart . Malam tu kami melayan perasaan . Tapi aku tkkan pnah bosan tgk cite tu :D
LOVE:dls

No comments:

Post a Comment